PROMOCIJA I U AMERICI Djelatnici dubrovačke Turističke zajednice promovirali našu ponudu u Texasu

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Turistička zajednica grada Dubrovnika je od 28. studenog do 2. prosinca sudjelovala na godišnjoj konferenciji udruge američkih touroperatora USTOA Conference i Marketplace u američkom gradu Austinu, u Texasu.  Tom prigodom se obilježilo 50 godina od osnivanja ovog profesionalnog udruženja. USTOA konferencija se profilirala kao jedini stručni skup te vrste koji okuplja vodeće turističke kompanije iz sjeverne Amerike i predstavnike destinacija te agencija iz cijelog svijeta.

Na konferenciji i poslovnoj radionici sudjelovalo je preko 900 sudionika iz više od 80 zemalja. Osim TZ grada Dubrovnika, hrvatsku turističku ponudu predstavili su: Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, TZ grada Zagreba te turističke agencije Adriatic DMC, Katarina line i Supertours.

Na samoj konferenciji istaknute su mnoge aktualne teme u svjetskoj turističkoj industriji, od ekonomskih analiza i stanja na tržištu do održivosti i novih trendova u turizmu.  U okviru konferencije održala se i poslovna B2B radionica s unaprijed dogovorenim sastancima te The Destination for Destinations Forum na kojemu su posebno organizirani paneli s touroperatorima, avio kompanijama te putničkim agentima.

Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković i Romana Vlašić, voditeljica Kongresnog ureda i razvoja stranih trzišta, na poslovnoj B2B radionici, održali su tridesetak sastanaka s vodećim touroperatorima kao sto su Tauck, Collette, The Travel Corporation USA; avio kompanijama Delta, American Airlines, Air Canada i United Airlines; predstavnicima Virtuosa te turističkim medijskim kompanijama kao što je Smithsonian Media.

U prvih 11 mjeseci ove godine u Dubrovniku je boravilo 125 193 američkih turista koji su ostvarili 363 023 noćenja. Budući da su američki turisti konstantno na drugom mjestu po broju turista u Dubrovniku, a United Airlines tijekom turističke sezone povezuje Dubrovnik sa SAD-om direktnim letom s Newarkom četiri puta tjedno, SAD tržište je od izuzetne važnosti za Dubrovnik te je jako bitno održavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika kao poželjne turističke destinacije.

 

Popularni Članci