Do stotke za pet sekundi
Novi 2.0 TFSI motor u prosjeku troši samo 6,9 litara na 100 km, a ovaj četverocilindrični motor u modelu S3 Sportback je potpuno revidiran. Jedina zajednička stvar s prethodnom izvedbom je zapremina od 1.984 cm3. Njegova nazivna snaga od 221 kW (300 KS) je dostupna od 5.500 okr/min, dok je okretni moment od 380 Nm stalan od 1.800 do 5.500 okr/min.
Kada se Audi drive select sustav prebaci u dynamic način rada, snaga motora je također popraćena odgovarajućom akustikom. Ovaj 2.0 TFSI motor se može jednako pohvaliti snagom i primjerenom učinkovitosti, oslanjajući se na mnoge nove tehnologije, od dvostrukog sustav ubrizgavanja goriva, preko Audijevog sustava upravljanjem ventilima i ispušne grane koja je integrirana u glavu motora, do inovativnog upravljanja toplinom.
Kada je opremljen s opcijskim šest stupanjskim S tronic mjenjačem, S3 Sportback ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5,0 sekundi. Uz šest stupanjski ručni mjenjač potrebno je samo pet desetinki sekunde više. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Launch Control sustav prenosi snagu motora na cestu uz monimalno proklizavanje kotača.
Prvi stupnjevi prijenosa oba mjenjača su kratko proračunati radi postizanja boljih sportskih performansi, dok dugački šesti stupanj služi za postizanje manje potrošnje goriva. Opremljen s quattro stalnim pogonom na sve kotače i nanovo konstruiranom višelamelnom spojkom, ovo vozilo može brže i sigurnije ubrzavati prilikom izlaska iz zavoja.
U odnosu na prethodni model, prednja osovina je za 52 milimetra pomaknuta prema naprijed. Motor 2.0 TFSI je više od pet kilograma lakši od prethodnog motora i zakrenut je unazad za 12 stupnjeva.
Dodatno na sofisticirani S sportski ovjes, koji karoseriju spušta za 25 milimetara, raspodjela opterećenja osovina (59% sprijeda i 41% straga) i novi, progresivni sustav upravljanja, značajno doprinose sportskom upravljanju.
Audi S3 Sportback s pet vrata ima masu praznog vozila od 1.445 kilograma – 70 kilograma manje u odnosu na prethodni model, a dugačak je 4.324 milimetra. Većina ovog smanjenja mase odnosi se na karoseriju. Putnička kabina je u velikom dijelu izrađena od čelika ultra visoke čvrstoće, a prednji odbojnik i poklopac motora napravljeni su od aluminija. U prodaju stiže u rujnu 2013.
Izvor: vidiauto.com