Dubrovkinja koja organizira vjenčanja bogataša: Klijent je tražio lokaciju za tisuću uzvanika, nije mu bilo jasno zašto ne može Stradun
Na vjenčanju je bilo 150 gostiju, a u backstageu 146 ljudi, toliko je organizacija bila zahtjevna. Sve se pripremalo mjesecima i na tome nije radila samo njena tvrtka: 'To je bio posao za dvije tvrtke'
Dubrovnik i ove godine privlači mnoge slave iz svijeta bussinessa, showa, redom milijunaše, ali i milijardere.
Za RTL Danas javila se Ines Nanić, čiji tim, stoji iza najraskošnijih i najskupocjenijih dubrovačkih evenata.
Organizirala je i posljednje u nizu vjenčanje NBA zvijezde Jusufa Nurkića gdje je bilo puno poznatih. Otkrila je koliko dugo se tako nešto priprema i kako uspiju zadržati privatnost.
"To je jedan od najzahtjevnijih projekata na koje smo radili, a moja tvrtka postoji već 15 godina. Projekt smo radili s još jednom tvrtkom iz Dubrovnika i to je doista bio posao za dvije agencije te je bila to prava produkcija.
To se nekad zvalo "event management" i takav projekt zahtjeva višemjesečne pripreme. Da je tome tako dovoljno govori da je na sam dan bilo 150 gostiju, a nas u backstageom u samoj produkciji, bilo je 146", rekla je.
Najneobičniji zahtjevi bogataša
Zahtjevi su se promijenili, ono što je nekad bilo apstraktno, sad je normalno, rekla je Nanić.
"Najapsurdnije je bio klijent koji je htio realizirati vjenčanje sina u Dubrovniku - tražio lokaciji za 1000 ljudi. Nakon puna 2 dana hodanja po otocima, tvrđavama, kamenolomima, parkovima, šumama i poljima, ušli smo na Stradun i nije mu bilo jasno zašto odmah tamo nismo došli i zašto na Stradunu ne može organizirati vjenčanje za 1000 ljudi.
Najveća je stvar privatnost. Visokobudžetni klijenti prije svega to traže i originalnost. Jako je bitno da ono što oni rade njihovi gosti nikad nisu vidjeli prije", otkrila je.
Jesu li bogati stvarno tako razmaženi?
"Rekla bih da razmaženost nema pretjerano veze s novcima. Imali smo i puno manje budžete klijenata koji si bili nerazumni. Imamo izuzetno dobra iskustva s visokobudžetnim klijentima jer oni razumiju pozadinu priče i organizaciju eventa pristupaju kao business makingu. S njima često lakše i jednostavnije radimo i prezentiramo velike financijske konstrukcije nego manje budžetnim klijentima", rekla je.