/* */

U poznatom rallyju već treću godinu sudjeluje i dvoje Dubrovčana: 'Ovo je prava stvar za ljubitelje automobila i dobre zabave!'

Autor: Ivona Butjer Mratinović

Automobilski entuzijasti sljedećeg bi ponedjeljka trebali doći na svoje kad kreće još jedno izdanje Pink Winga, jedinstvenog turističkog, gastronomskog i automobilističkog događaja. Radi se o projektu koji se održava već četiri godine, a koji Hrvatsku pozicionira na svjetsku kartu luksuznih destinacija, s ciljem promoviranja hrvatskih ljepota te poticanja aktivnog odmora klijentele iz poslovnog svijeta.

Već treću godinu u ovom automobilističkom eventu, uz brojne sudionike iz Hrvatske i svijeta, sudjeluju i dvojica Dubrovčana – Mario Šačić i Miho Mišo Filičić. Svoje su sudjelovanje najavili i ove godine, kada povorka luksuznih, skupocjenih automobila kreće iz Budimpešte, nastavlja se prema Zagrebu gdje će se uključiti i oni, potom povorka ide prema Pagu, Zadru , da bi završila sljedeću nedjelju u Splitu.

„Zapravo je vrlo slično Gumballu te se vozi kroz Hrvatsku, samo što ovdje nije bitno imati novaca, nego je bitno da te netko preporuči. Radi se tu o druženju poslovnih ljudi koji vole uživati u životu i svake godine nudi se druga ruta. Atmosfera je uvijek vrlo opuštena, a u njoj uživaju ljubitelji automobila, života i dobrog druženja,“ izjavio je Šačić.

Dubrovčani sudjeluju s vozilom marke BMW i8, a u sklopu događaja se mogu vidjeti različiti luksuzni automobili prestižnih marki kao što su to Porsche, Ferrari ili Lamborghini. Gdje god da se pojave, prava su atrakcija.

„Zadnji put je sudjelovalo 60-ak automobila, a po svakom automobilu bila su minimalno dva sudionika. Gdje god da se pojavimo, izložimo svoja vozila u centru i ljudima to bude uistinu interesantno. Obilaze ih i razgledaju. Bilo je to tako u centru Opatije, na splitskoj rivi, na rivi u Malom Lošinju…,“ kaže Šačić.

Kako kaže, nije to samo puki rally vozila. Događaj obuhvaća druženja, obilaženja nacionalnih parkova, pa čak i muzeja, ali i prolazak najljepšim i najpoznatijim stazama poput Grobnika. Ove godine, tako je u planu mađarski Hungaroring, a butik hoteli zakupljeni su samo za njih. 

„U svakom slučaju, radi se o ugodnom druženju s kulturnim i finim ljudima, mahom biznismenima pa sklopite poznanstva i odlično se provedete. Osim toga, radi se tu i o odličnoj promociji hrvatskog turizma koja nam je u novonastalim okolnostima itekako potrebna. Cijeli event, kojeg inače organiziraju dva mladića iz Zagreba, snažno podržava Hrvatska turistička zajednica, a o njemu pišu i mediji,“ izjavio je Šačić.

Još lani je postojao plan da se u cijelu priču uključi i Dubrovnik kao krajnja destinacija zbog svog geografskog položaja, no planove je poremetila činjenica kako do Dubrovnika ne postoji autoput, ali i da su u ovo doba godine hoteli uglavnom dosta popunjeni. U svakom slučaju, i Dubrovnik bi u dogledno vrijeme mogao postati dio ove priče i o tome se ozbiljno razmišlja, što bi svakako bilo pozitivno.

Popularni Članci