Glumci, plesači i operni pjevači proslavili još jednu premijeru u KMD-u (FOTO)
Na taraci i u auli Kazališta Marina Držića upriličen je nakon premijere predstave “Ljudski glas / Faunovo poslijepodne“ domjenak koji je okupio sve izvođače i članove umjetničkog ansambla.
Riječ je o projektu Paola Tišljarića i Mile Pavićević koji je nastao u suradnji s Dubravkom Šeparović Mušović, Sergiu Matisom i Martinom Hansenom, a polazi od dva ključna umjetnička djela s početka 20. stoljeća, Cocteauovog i Poulencovog Ljudskog glasa te Debussyjevog djela Faunovo poslijepodne.
Za one koji ne znaju, recimo da je Cocteauov “Ljudski glas“ monodrama, nastala 1930. godine u kojoj jedna žena, kroz telefonski razgovor s ljubavnikom koji je napušta, razotkriva intimu svoje nemoći i samoće. Debussyjevo “Faunovo poslijepodne“ skladano je 1894. i nadahnuto istoimenom poemom Stéphanea Mallarméa, otvara svijet senzualnih stanja između jave i sna. Jednako je 1912. godine svoj suvremeni balet kontroverzne (mnogi kažu: skandalozne) koreografije nazvao i Vaclav Nižinski, a o njegovu uspjehu najbolje svjedoči tvrdnja stručnjaka kako je postao ishodište suvremenog baleta.
Domjenak nakon zahtjevne predstave najbolje je pokazao koliko su umjetnici zadovoljni rezultatom uloženog truda. O predstavi redatelja Paola Tišljarića treba reći i to da je rađena u suradnji s Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, da je dirigent Valentin Egel, scenograf i kostimograf je Zdravka Ivandija Kirigin, korepetitorica je Lana Bradić, inspicijentica Ivana Ljepotica, oblikovatelj video-najave Miran Brautović, dok su asistentica kostimografije Ana Roko, a asistentica scenografije Nikolina Kuzmić. Izvođači su Dubrava Šeparović Mušović, Dorian Vicić, Sergiu Matis i Martin Hansen.
Projekt "Ljudski glas / Faunovo poslijepodne" sufinanciran je potporom kroz program "Potpore za turističke manifestacije" u 2025. godini Turističke zajednice Grada Dubrovnika.
Na kraju i jedna loša vijest: jedina repriza predstave je u nedjelju 26. listopada.