LJUBAV I POSTIRA POBIJEDILI SVE! Na brodu su se upoznali, plovili po nevremenu pa zakasnili na vlastito vjenčanje, zamalo izgubili nadu

Autor: Aida Čakić Autori fotografija: Aida Čakić, Goran Mratinović
Bila je to ljubav na prvi pogled koja se dogodila na brodu koji ima posebno mjesto u njihovom životu.

Ljubav između Marina i Dalije Tomić došla je nenadano, a započela je na Postiri gdje Marino radi kao kormilar više od dvije i pol godine. Dalija je radila na otoku Lopudu i često je plovila brodom kao i svi koji su vezani za Elafite. Za njihovo poznanstvo bilo je dovoljno tek jedno praktički kurtoazno obraćanje. O tom susretu nam je više ispričao Marino Tomić.

- Ma mi smo se slučajno ‘trefili’. Ona me pitala može li ubaciti svoje stvari, ja sam rekao da može i tako smo nekako krenuli razgovarati. Tijekom putovanja, nakon toga, izmijenili smo još nekoliko riječi, razmijenili brojeve mobitela, počeli se dopisivati i onda smo se našli. Uglavnom, sve što se događalo između nas, događalo se na Postiri - priča Marino koji je inače Korčulanin, iz mjesta Čara.

Nakon što su se bliže upoznali, Marino i Dalija su shvatili kako žele provesti život zajedno te su se odlučili vjenčati. Bio je to doista poseban dan za oboje. Marino nam prepričava što je prethodilo tom 21. siječnju kada je bilo zakazano vjenčanje.

KASNILI SU NA VJENČANJE

- Večer uoči vjenčanja bilo je jako nevrijeme. Mi inače noćimo u Suđurđu, ali nevrijeme je bilo tako snažno da smo morali poći u zaklon u Šipansku luku, na drugu stranu otoka. Dalija je stigla dan prije na Postiru i tu noć smo bili skupa jer je vjenčanje bilo zakazano za sutra. Nevrijeme nas je dobro ‘izvaljalo’, njoj je bilo posebno teško jer nije navikla, a i meni nije bilo lako. Ujutro smo se jedva probili do grada! - prisjeća se Marino koji je s posadom i tada budućom suprugom stigao u Dubrovnik sa zakašnjenjem od sat vremena. Kroz smijeh govori kako mu je Dalija tijekom plovidbe rekla: “Od ovog nema ništa”.

Goran Mratinović

Ipak su uspjeli stići, ali su oboje zakasnili na svoje vlastito vjenčanje koje je bilo zakazano u 8 sati ujutro.

- Javili smo na vrijeme matičarki da ćemo kasniti. Nas dvoje i kumovi smo stigli u matični ured i obavili ceremoniju vjenčanja, a kasnije smo otišli na ručak u obližnji restoran. E tad se vrijeme smirilo i sunce je izašlo kao da nije ništa bilo. Nakon svega toga, ja sam se u 14 sati vratio na Postiru koja je isplovila prema Elafitima – govori Marino koji se praktički vjenčao na pauzi od posla.

Dalija, koja je tada radila u hotelu Lafodija potvrdila je kako je njihova ljubavna priča bila prepuna  slučajnosti. Sve je počelo, govori ona, 19. srpnja kada su se upoznali.

- Zapravo čovjek kad ništa ne očekuje, dogodi se neki preokret. Tako je bilo s nama. Bili smo nekako svima atrakcija jer mislim da su ljudi prepoznali energiju ljubavi između nas dvoje - priča s osmijehom na licu ova rođena Prijedorčanka koja je na Elafite došla zbog posla.

Govori kako put koji su ona i Marino prošli nije bio jednostavan, no dodaje da je ljubav najveći dar i lijek, a ne bol.

LJUBAV SE DOGODI KAD SE NAJMANJE NADAŠ

- Oboje smo u zreloj životnoj dobi i volimo se šaliti da s Postirom imamo 200 godina. Nevjerojatno je koliko duhovnost, koja se stvori između dvoje ljudi, može okrenuti misli da čovjek vjeruje u bolje. Oboje smo proživjeli teške trenutke u životu, možda je čak i prestala vjera u ljubav… Ja sam mislila da se neću nikad udati, jer nisam imala ranije brak, rekla sam da me to ne zanima. I eto potpuno neočekivano se sve dogodilo i vratila mi se vjera u ljubav u onom trenutku kad sam vidjela da me netko poštuje. Od tog se rodio svaki drugi osjećaj - govori Dalija Tomić.

Aida Čakić

Budući da je rođena u BiH, bilo joj je neobično susresti se sa životom pomorca.

- Potrebno je puno razumijevanja zbog odvojenosti, ali kad bolje razmislim možda je to ponekad i dobro jer održava odnos na zdravim osnovama. Čovjek se nekako zbliži - smatra ona.

Poseban trenutak bilo im je njihovo jednostavno vjenčanje kojemu je prethodilo snažno nevrijeme.

- Ja sam inače po prirodi pesimist, ali Marino me promijenio jer je on veliki pozitivac koji je uvijek nasmijan. Mislila sam da od vjenčanja neće biti ništa, a on je rekao da nam je to test i da ćemo ga skupa proći. Nisam vjerovala da ćemo stići, mislila sam da ćemo to jutro doći u lošem stanju, čak se i matičarka čudila kako smo sve uspjeli - prepričava Dalija Tomić.

Nakon što su izrekli ‘da’ Dalija govori kako je osjetila olakšanje.

Aida Čakić

- Nakon svega što sam prošla mogu reći kako ljubav pokreće sve i čini čovjeka boljim pa čak i prema ‘zlim jezicima’. Sve smo prebrodili, bilo je nekih komentara da sam se udala zbog dokumenata, ali ja to okrenem na šalu pa kažem da sam se udala zbog papira udala bih se na jahti, a ne na Postiri - s osmijehom na licu objašnjava ova vedra 46-godišnja Bosanka.

Govori kako joj je život prepun neočekivanih događaja.

- Za vjenčanje smo tražili potpunu anonimnost, kod matičarke nas je bilo samo četvero, a evo izazvali smo toliko pozornosti. Dobila sam stotine poruka, čak i od ljudi koje ne poznajem. Mislim da smo ljudima zanimljivi jer smo intrigantni zbog ljubavi. Mislim da je to dokaz da su svi ljudi ipak u duši dobri - zaključila je za Dubrovački dnevnik Dalija Tomić.

*Tekst je objavljen u tiskanom izdanju Dubrovačkog dnevnika