REAKCIJA IZ LJEKARNI DUBROVNIK Ravnateljica Svilokos: "Logično je da je na toliki broj ljudi dežurna bila ljekarna u Gradu, ali je trebalo ostaviti koridor do nje"
Nakon što su građani, ali i mediji negativno reagirali na dežurstvo ljekarne Kod Zvonika za doček, o cijeloj situaciji izjasnili su se iz Zdravstvene ustanove Ljekarne Dubrovnik.
Ravnateljica, magistra farmacije Marina Svilokos objašnjava da su dežurstva poznata unaprijed i to otprilike tri mjeseca.
"Možda je mogao netko upozoriti kako će to u Gradu izgledati, jer ja to ne znam. Nama nije rečeno da se neće moći pristupiti apoteci. Po meni, na toliku masu ljudi je logičnije da je ljekarna otvorena nego kad je 300 živućih u Gradu, ali je trebalo ostaviti nekakav koridor da ljudi mogu doći. Jer od tih 19 tisuća, kako se navodi da ih je bilo, sigurno je trebalo nekome nešto protiv glavobolje, proljeva, zubobolje... Uvijek se ide po logici gdje je više ljudi. Tamo su bili i medicinski timovi, moralo se na neki način i do njih moći doći. Javni prijevoz je bio besplatan, nije se moralo ići s autom. Smatram da je na tu brojku ljudi bilo logičnije da je Grad nego da je neka druga ljekarna", kazala je Svilokos i dodala da ne bi bilo logike ni da su ljudi iz Grada morali ići primjerice u Gruž, da je ta ljekarna bila dežurna.
"Vječita je tema treba li Grad dežurati ili ne treba. Stanovnici povijesne jezgre dignu sve na noge kad spomenemo da ćemo dići dežurstvo iz Grada. Realno je da je pristupačniji i Gruž i Lapad, kad idete na Hitnu, puno je lakše doći do Lapada ili Gruža nego do Grada, međutim ljudi odbijaju ukidanje tog dežurstva. Onda se dogodi ovakva jedna situacija, kad smo mi smatrali da bi bilo dobro da je u Gradu, upravo zbog te mase ljudi. Recimo, ujutro je bilo strašno puno posla", dodala je Svilokos i istaknula da je sve prošlo dobro.
"Kome je trebalo, taj je došao. Ali ponavljam, trebao se osigurati koridor, kad se znalo da je tu dežurstvo. Isto kao što se znalo gdje su punktovi za Zdravka Čolića, tako je trebalo i ovdje osigurati nekakav put, što se i inače radi, da se može pristupiti. Mi naša dežurstva šaljemo na sva sredstva informiranja. Znalo se da je doček u Gradu, da je dežurna ljekarna u Gradu, mogao je netko intervenirati i prije, a ne samo pljuvati poslije", naglašava Svilokos i objašnjava da je mijenjanje dežurstava procedura i da se mora javiti "na deset mjesta" te da se moraju dobiti razna odobrenja, odnosno da postoji cijela procedura.
"U principu nije bilo nikakvih incidenata ni ničega, ljudi su dobili ono što su trebali. Kome je bilo stvarno hitno, taj je došao, a kome nije, taj je pričekao jutro", zaključila je Svilokos.