RULET NA TRSTENSKI NAČIN: Zašto Libertasov pokaz plaćamo 300 kuna ako se autobus u pola slučajeva ne zaustavi?

Autor: Ivona Butjer Mratinović

Čitateljica iz Trstenog (podaci poznati redakciji) obratila se redakciji Dubrovačkog dnevnika zbog problema s kojim se tamošnji mještani svakodnevno susreću, a zbog kojih dobivaju i opomene od strane šefova. 

Naime, često im se zna dogoditi da zakasne na posao, a sve zbog toga što na njihovoj autobusnoj stanici se Libertasovi autobusi nekada zaustave, a nekada samo produlje. Problem leži u tome što navedena stanica zapravo nije legalno ucrtana.

„Nisu vozači krivi. Naime, na području te stanice, za koju mi je kasnije rečeno kako nije legalno ucrtana, stoji znak zabrane parkiranja, međutim automobili se tamo svejedno parkiraju. Ako su automobili parkirani, vozač se ne može zaustaviti ili se zaustavi nasred ceste pa iskrcava, ali na taj način riskira i svoj i tuđe živote. Vozač svaki put kad se zaustavi na cesti kako bi mogao iskrcavati riskira život,“ upozorila je Trstenka.

Zbog navedenog problema obratila se Libertasu, Gradu i Hrvatskim cestama no svi su, kako kaže, uglavnom prebacivali odgovornost jedni na druge.

„Zbog toga što ne znamo hoće li se autobus zaustaviti ili neće mještani kasne na posao. Moja šefica je tolerantna i ima razumijevanja, ali zašto bi bilo koji šef tolerirao kašnjenje na posao? Kroz Trsteno voze tri Libertasove linije za koje čovjek nikada ne može biti siguran hoće li stati na stanicu ili neće. Zašto nam se onda pokaz naplaćuje 300 kuna, ako se autobus u Trstenome ne zaustavlja?“, pita se čitateljica. Na pitanje koliko puta joj se dogodilo da se autobus nije zaustavio, kazala je kako se u pola slučajeva uopće ne zaustavi.

Dubrovački dnevnik kontaktirao je Grad Dubrovnik te je odgovoreno kako Trsteno nema uređeno autobusno stajalište te kako na mjestu gdje staje autobus autobusno stajalište nije ucrtano jer ne udovoljava uvjetima iz Pravilnika o autobusnim stajalištima. Ipak, Trsteno spada pod administrativno područje Grada Dubrovnika i broji 200-tinjak stanovnika te je neosporno kako mu je autobusna stanica itekako potrebna. Iz Grada su odgovorili kako intenzivno rade na rješavanju tog problema.

„Grad Dubrovnik intenzivno ispituje mogućnost iznalaženja alternativne lokacije koja bi udovoljava Pravilniku o autobusnim stajalištima.Dodatno, Grad Dubrovnik i Hrvatske ceste zajednički sudjeluju u izradi projektne dokumentacije za uređenje državne ceste d8 od Zatona do Štikovice i navedenim projektom obuhvatit će se i rješavanje pitanja autobusnih stajališta na navedenome potezu. Projektna dokumentacija trebala bi biti završena do sredine listopada 2017. godine,“ odgovorili su iz Grada Dubrovnika za Dubrovački dnevnik.

Što se tiče broja autobusnih stajališta od naselja Mokošica do naselja Brsečine, a koje je i ujedno administrativna granica Grada Dubrovnika, na navedenome potezu nalazi se ukupno 10 ucrtanih autobusnih stajališta, od toga u naselju Vrbica nalaze se dva stajališta, u Malom Zatonu također dva, Orašcu četiri i Brsečinama dva autobusna stajališta.

Popularni Članci