test

DUBROVNIK BI SE MOGAO BRENDIRATI KAO SPORTSKA DESTINACIJA Već sad imamo kvalitetne događaje koje treba dodatno ojačati

Autor: Aida Čakić Autori fotografija: Goran Mratinović / DD
Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije danas je predstavljena u Gradskoj vijećnici.

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije rezultat je sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u projektu Brand EU.

O projektu Brand EU govorili su Luna Polić Barović iz Dubrovačke razvojne agencije DURA, dok je samu Strategiju predstavio njen izrađivač Zrinko Čustonja. Projekt DUMOTION, kao primjer dobre prakse, predstavio je direktor utrke Alen Bošković.

Luna Polić Barović pojasnila je kako je riječ o europskom projektu iz programa Erasmus+ u kojem je DURA bila partner. Projekt je započeo u listopadu 2018. godine s ciljem osposobljavanja djelatnika javnih ustanova kako izraditi projekte za strategije. DURA je za ovaj projekt dobila 14 tisuća eura.

- Dubrovnik ima jako dobru svjetsku reputaciju i analizom trenutnog stanja zaključili smo kako možemo nadograditi ovaj brend i iskoristiti novu nišu i brendirati Dubrovnik kao sportski grad - istaknula je Polić Barović.

Polazišna točka ove strategije bila je Strategija razvoja sporta i sportske infrastrukture Grada Dubrovnika.

Izrađivač Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije Zrinko Čustonja predstavio je temeljni dokument. Ukratko, zaključak Čustonje je kako Dubrovnik već sad ima organizirane kvalitetne događaje, njih dvadesetak te da je to smjer u kojem Dubrovnik treba ići. Čustonja je dodao kako Dubrovnik treba jačati događanja na području grada jer tu ima još puno potencijala.

- Organiziranje sportskih događaja srednjih i malih razmjera, podizanje kvalitete postojećih sportskih događanja, njih 20-ak, treba njegovati i podržavati, kao i razvijanje ponude sportske baštine te razvijanje ovog dokumenta strategije sportske destinacije. To je smjer u kojem Dubrovnik treba ići. Također, treba se okrenuti sportskoj zajednici i pitati ih što im treba, treba pitati i turističke djelatnike i građane kako oni vide brendiranje grada kao sportske destinacije. Ključni čimbenik je da građani prihvate taj brend. Nadam se da će Dubrovnik postati prvi hrvatski grad koji koristi dio svog identiteta u kontekstu brendiranja sporta - poručio je izrađivač Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije Zrinko Čustonja. 

Kao primjer dobre prakse naveden je DUMOTION, a direktor utrke Alen Bošković govorio je o detaljima.

- DUMOTION, već šesto izdanje, daleko je prepoznat u trkačkoj zajednici širom svijeta jer je poprilično internacionalan. Dubrovnik upravo takvim manifestacijama teži, koje u prosjeku zadnje dvije godine ostvaruje preko 11 tisuća noćenja. Na danima DUMOTIONA se događa jako puno ne samo utrka nego i popratnih sadržaja. Na sve to smo ciljali od početka i ostvarili smo 2019. godine. Mislim da je Dubrovnik upravo u posezoni i predsezoni pravo mjesto za širenje sporta, spajanju djelatnosti turizma i sporta kako bi dobili dodatni sadržaj. Na dobrom smo putu da to zaživi - naglasio je Alen Bošković iz DUMOTIONA. 

Popularni Članci