Hrvatska turistička zajednica traži stručne i motivirane profesionalce na čelu atraktivnih predstavništava
Hrvatska turistička zajednica objavila je Natječaj za izbor i imenovanje direktora predstavništava (m/ž) u inozemstvu na pet tržišta, a kojim su obuhvaćena predstavništva u Njemačkoj sa sjedištem u Berlinu, Italiji sa sjedištem u Milanu, Francuskoj sa sjedištem u Parizu, Beneluxu sa sjedištem u Bruxellesu te SAD-u sa sjedištem u New Yorku. Prijave na natječaj, koji je objavljen na mrežnim stranicama HTZ-a, zaprimaju se do 22. srpnja ove godine i to isključivo putem elektroničke pošte.
„Hrvatska turistička zajednica objavila je javne natječaje za izbor direktora svojih predstavništava na pet važnih tržišta – u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Beneluxu i SAD-u. Ova tržišta predstavljaju iznimno važne izvore turističkog prometa za Hrvatsku, stoga je važno da na njima djeluju stručni i motivirani profesionalci koji će aktivno promovirati Hrvatsku kao cjelogodišnju, održivu i raznoliku turističku destinaciju. Od direktora predstavništava očekujemo dubinsko razumijevanje lokalnog tržišta, snažne organizacijske i komunikacijske vještine te strateški pristup razvoju suradnje s turoperatorima, medijima i drugim relevantnim partnerima. Fokus će biti na jačanju prepoznatljivosti Hrvatske, privlačenju gostiju više platežne moći te daljnjem poticanju dolazaka izvan same glavne ljetne sezone“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se novi direktori odabrati na mandatno razdoblje od četiri godine.
Neki od uvjeta za prijavu na natječaj su najmanje četiri godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu ili marketinga u turizmu, odnosno najmanje šest godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima, znanje jednog i poznavanje još jednog stranog jezika ili jezika turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno, poznavanje turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno i dr., a prilikom prijave kandidati moraju priložiti i prijedlog četverogodišnjeg plana aktivnosti predstavništva.
„Vjerujemo da ćemo kroz ove natječaje privući kvalitetne kandidate koji će doprinijeti daljnjem jačanju hrvatske prisutnosti na međunarodnom turističkom tržištu i osnažiti brend Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih i vodećih destinacija Mediterana“, zaključio je Staničić.
Turističko vijeće HTZ-a, koje će donijeti konačnu odluku o odabiru i imenovanju direktora, za potrebe provedbe natječaja oformilo je Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura, a koje će po isteku roka za prijavu na natječaj evaluirati pristigle prijave i provesti intervjue s odabranim kandidatima.