INOVATIVNO RJEŠENJE Splićanin korčulanskih korijena olakšao život vlasnicima restorana, neće više gubiti novce na propalim rezervacijama

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Olja Ljubišić
Skandinavski restorateri žale se da gube 120 do 300 eura po svakom gostu koji rezervira stol, a na koncu se ne pojavi na večeri.

 Talijani su ovu vrstu gubitaka procijenili na ukupno tridesetak milijuna eura godišnje. Ugledni rovinjski restoran Agli Amici predvodnik je u Hrvatskoj i gostima je počeo naplaćivati stotinu eura za nedolazak na rezervaciju. Splićanin s korčulanskim korijenima Bojan Islamović osmislio je rješenje koje vlasnike restorana oslobađa te, ali i brojnih drugih glavobolja - piše Tportal. 

Proizveo je aplikaciju koja uvodi red i sustav u proces rezervacija, a pored toga automatizira cijeli jedan segment poslovanja restorana, ostavljajući njihovim vlasnicima i osoblju vrijeme da se posvete znatno važnijem dijelu svog posla. Dok istovremeno jednim klikom sve drže pod kontrolom.

Ideju za svoju aplikaciju Book me a table Islamović je dobio od ugostitelja iz Korčule, s kojima je dugo razgovarao kako pojednostavniti i olakšati često vrlo naporan proces rezervacija i evidencija. Raspravljali su o potrebama vlasnika restorana i navikama njihovih gostiju, logističkim problemima i reputacijskim poteškoćama, punih godinu dana sudjelovali su u nekoj vrsti 'brainstorminga' koji je doveo do ovog, jedinstvenog i potpuno hrvatskog proizvoda.

Koji se stoga već počeo koristiti upravo u korčulanskim konobama i restoranima. Prvi je bio kultni 'Adio Mare'.

'Zbilja nam je pomoglo u upravljanju rezervacijama, ali i zaštitilo nas od prekasnog otkazivanja', kaže vlasnik i voditelj Ante Bojić.

Na  uvođenje aplikacije 'Book me a table' priprema se i desetak najcjenjenijih splitskih restorana.

'Zamislili smo, a onda i postigli, da program bude najjednostavniji na tržištu - sama konfiguracija traje doslovno nekoliko minuta, a on je vrlo intuitivan i za vlasnike restorana, i za goste. Godinama se bavim digitalizacijom procesa i shvaćam da je za klijente najvažnija jednostavnost, dakako uz punu funkcionalnost', objašnjava Bojan Islamović za Tportal.

Cijeli tekst pročitajte OVDJE

Popularni Članci