Ministar turizma dao savjet medijima: 'Nemojte sada pisati o cijenama'
Hrvatska postoje cjelogodišnja turistička destinacija, na tragu onoga što se i želi postići aktualnim politikama, ustvrdio je u ponedjeljak ministar turizma i sporta Tonči Glavina, a za dokaz je ponudio pozitivne podatke i trendove o turističkom prometu i prihodima izvan glavne sezone.
Upitan o trenutačnim turističkim brojkama, odgovorio je da turistički promet po mjesecima u predsezoni ovisi isključivo o rasporedu blagdana na emitivnim tržištima pa se, kako je rekao, ne može izdvojeno gledati bilo koji mjesec.
Istaknuo je "jako dobar turistički lipanj" i rast dolazaka i noćenja veći od četiri posto.
Spomenuo je podatke Hrvatske narodne banke prema kojima je u prvom tromjesečju ove godine ostvareno 865,5 milijuna eura prihoda od stranih turista, što je za 54 milijuna eura ili 6,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
"To je najbolji dokaz da idemo u pravom smjeru, da Hrvatska postaje cjelogodišnja turistička destinacija", rekao je Glavina, koji danas službeno boravi u Šibensko-kninskoj županiji.
U glavnom dijelu turističke godine realno ne tražimo više nikakav rast, nego transformaciju Hrvatske u cjelogodišnju odnosno održivu turističku destinaciju, što podrazumijeva kontrolu rasta u mjesecima maksimalnog opterećenja i rast u mjesecima gdje prostora ima, rekao je ministar.
Upitan za komentar tvrdnji prema kojima je Hrvatska skupa pa turisti radije biraju druga odredišta, rekao je da te teme dominiraju u hrvatskim mainstream medijima i onda se "momentalno reflektiraju na našim najvećim tržištima i to nam čini strahovito veliku štetu".
Rekao je da se o cijenama razgovara kada pažnja medija nije tako izražena, a da sada nije vrijeme za to, nego sada treba predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja nudi dobar odnos cijene i kvalitete. Spomenuo je istraživanje prema kojemu su cijene u Hrvatskoj 14 posto niže nego u Njemačkoj.
"U svakom slučaju, teme cijena moramo ostaviti za jesen i zimu", rekao je i dodao da hrvatski građani nikad više nego sada nisu putovali Hrvatskom. Smatra da je to pokazatelj rasta standarda.