Studenti s BMW-om tražena su roba u Gradu
„Traži se dečko, voza BMW tricu“, „Ima jedan dečko, viđala sam ga u svijetloplavom BMW-u, baš nabrijan autić“, „Traži se dečko, ne znam što studira, ali vozi modri BMW“, „Ide na ACMT i vozi bijeli BMW, i to je sve što znam“, samo su neke od poruka koje su Dubrovkinje ostavljale na Facebook stranici Spotted: Sveučilište u Dubrovniku.
Međutim, to nije sve! Suprotno uvriježenom mišljenju kako cure nemaju pojma o markama automobila i motora, one ipak najčešće pišu kako viđaju svoje „žrtve“ u nabrijanim seatima, mercedisima, golfovima i opel astrama, beverlyjima i slično. Iz toga bi se dala izvući dva vrlo važna zaključka. Prvi je da djevojke odlično raspoznaju marke automobila i motora, bez obzira što muškarci vjerojatno misle drugačije. Drugi je taj da bi se, čitajući Spotted, reklo kako se u Dubrovniku uopće ne živi loše kad devetnaestogodišnjaci voze BMW, te kako cure navode, ostale „nabrijane“ automobile. To vjerojatno objašnjava zašto je jedino u Dubrovniku propao studentski prosvjed prije nekoliko godina, dok su studenti iz drugih krajeva Hrvatske zahtijevali besplatno studiranje.
"Ženimo ih, vole zapjevat' Vuca!"
Drugi kriterij prema kojem mlade Dubrovkinje na Spottedu traže dečka jest teretana. „Presladak je, viđam ga po Dynamicu“, „Traži se dečko, viđen u Kompasa u teretani“ ili „Ide u teretanu i ima tijelo grčkog boga“ najčešće su rečenice. Što je zapravo pohvalno, jer u zdravom tijelu je zdrav duh. Naravno, neki od njih, sudeći prema porukama, sve to brzo nadoknade po Revelinu, Cultu, Fuegu i Ferrariju, što su najčešće spominjani kafići i klubovi na spomenutoj stranici. Pojednostavljeno rečeno, studenti koji voze BMW, mada u obzir dolaze i drugi „bijesni“ automobili, koji idu u teretanu i koji navečer vole dobro popiti u spomenutim kafićima su „tražena roba u Gradu“.
S druge strane, čitajući poruke dalo bi se zaključiti kako su Dubrovčani daleko poetičniji od sugrađanki. Naime, oni najčešće traže „preslatke, simpatične djevojke, s prelijepim očima“, pri čemu vrlo često krajnje lirski opisuju njihov hod, držanje ili način na koji zabacuju bujnu kosu. O automobilima i motorima najčešće s njihove strane nema ni spomena. Zapravo, dečki su tražili dvije djevojke koje se, kako kažu, gasiraju po Gradu s motorom ko Schumacher, ali i naglašavaju kako nije motor ono zbog čega ih oni traže, nego činjenica da vole zapjevati Vuca.
"Smanjite kriterije, što fali yugu?!"
Naravno, nađu se tu i oni malo „zločestiji“ pa se zezaju s manje lijepima, punašnijima, mršavijima, što je zapravo vrlo „hrabro“ kada se radi anonimno. No, bilo kako bilo, Spotted ludnica je zahvatila i Dubrovnik, a do sada se odnose na Dubrovnik u globalu, Sveučilište u Dubrovniku, srednje škole, od kojih Turistička i ugostiteljska škola i Gimnazija imaju svoj posebni Spotted, a vjerojatno neće ostati samo na tome. Na navedenim Facebook stranicama može se pročitati sve i svašta; od zanimljivih dosjetki i šala, preko prepirki, pa do pravih ljubavnih izjava! Međutim, dalo bi se zaključiti da je momcima pomalo zasmetalo stalno spominjanje prijevoznih sredstava. „Dajte, žene, koga lažete. Napišite jednostavno kako tražite BMW ili mercedes, po mogućnosti crni, i može neki dečko kao šofer, a ne 'Vidjela sam ga jednom, mislim da ima između 19 i 55 godina, plavu ili crnu kosu, a možda je i ćelav... Ali vozi BMW.' Smanjite malo kriterije, što fali yugu?!“, pita se jedan od njih.
Ostaje vidjeti hoće li neka od tih zaljubljeničkih potraga zaista uroditi plodom. Vjerojatno će se, ukoliko ovakav projekt uzme još više maha, za nekoliko godina ljubavne priče započinjati rečenicom: „Znaš, ima jedna stranica, zove se Spotted...“ No, kad je ljubav u pitanju, sredstva i načini upoznavanja zbilja su nevažni. No, vrlo vjerojatno bi se i bez navedene stranice sugrađani jako dobro snašli, budući da se radi o gradu u kojem živi nešto više od 43 tisuće stanovnika u kojem, složili bi se neki, svatko sve o svakom zna. Ili barem tako misli.