Cilja se goste dubljeg špaga: Drašković dogovara putovanja s agencijama za turiste visoke kupovne moći

Autor: Petra Srebrović Autori fotografija: Goran Mratinović

Početkom studenog u Londonu se tradicionalno održava World Travel Market (WTM), jedan od najvećih i najvažnijih turističkih sajmova u svijetu. Kao i uvijek, na sajmu su prisutni i predstavnici s juga Hrvatske, a iz Dubrovnika u London je otputovao direktor Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Miro Drašković.

Dubrovnik privlači velik interes posjetitelja i partnera na ovogodišnjem World Travel Marketu u Londonu, a o tome je posvjedočio direktor dubrovačke turističke zajednice Miro Drašković.

“Prvi dan sajma protekao je odlično, nakon dugo vremena bila je velika gužva i vidimo veliki interes. Jučer je bio profesionalni dio sajma, a nove velike pomake s britanskog tržišta teško je očekivati jer su najveći igrači već tu, a hotelijeri su zadovoljni sa sastancima,” izjavio je Miro Drašković, direktor Turističke zajednice Grada Dubrovnika i dodao kako je održavanje postojećih tržišta ključno za daljnji razvoj dubrovačkog turizma.

Fokus na različita tržišta omogućava Dubrovniku da širi svoju prisutnost u svijetu.

“Što se tiče britanskog tržišta, cilj je održavati ono što se već ima. Druga tržišta su francuska i njemačka, a sljedeće godine planiramo biti prisutniji u Brazilu i Meksiku. Reakcije hotelijera su dobre i brojevi rastu, a radi se o gostima visoke kupovne moći,” rekao je Drašković.

Dubrovnik se aktivno pozicionira u odnosu na konkurenciju na Mediteranu kroz suradnje i segmentaciju tržišta.

“Jučer sam razgovarao s dvije agencije zainteresirane za press tripove. Riječ je o agencijama koje ciljaju up-scale tržište i visoku razinu gostiju. Dogovorili smo im svu potrebnu podršku jer je taj segment ono na čemu se treba raditi. Sezona je duga, letova ima i u tome se ne razlikujemo puno od konkurencije na Mediteranu,” zakjlučio je Drašković.

Popularni Članci