Projekt Aglomeracije nastavlja se nakon raskrižja u Sustjepanu, promet će ići kroz luku Gruž!

Autor: Ahmet Kalajdžić Autori fotografija: Ahmet Kalajdžić

Zbog odvijanja radova na projektu Aglomeracije Dubrovnik, već mjesecima su kolone vozila na zapadnom prilazu Gružu postale pravilo koje je moguće izbjeći jedino ako se u grad krene obilazno, odnosno prema Lozici i potom preko mosta dr. Franja Tuđmana. Dojam je kako su, u odnosu na ranije uspostavljenu dinamiku, navedeni radovi koji su stigli do Sustjepana donekle ubrzani, ali nije nikakva tajna i svima je vidljivo kako kasne.

Ipak, iz Vodovoda Dubrovnik koji je investitor te koordinira sve radove Aglomeracije, ističu kako “radovi kasne, ali su još u roku“. Naime, to je suština odgovora vodeće gradske komunalne tvrtke na naš novinarski upit o tijeku radova te mogućoj promjeni tvrtke - glavnog izvođača radova kao i naplati penala za utvrđeno kašnjenje.

“Radovi na području Sustjepana odvijaju se još uvijek u zadanom roku. Naime, tvrtka “PGP“ je na javnoj nabavi izabrana kao izvođač za radove u sklopu Tendera 2.3 koji obuhvaća radove na području od Dubravice do Zlatnog potoka. Tako da, iako je na ovom gradilištu došlo do odstupanja od dinamičkog plana dostavljenog od samog izvođača, zakonski je tvrtka “PGP“ još uvijek u roku i stoga “Vodovod Dubrovnik“ trenutačno nema osnovu za naplaćivanje penala“, rekao nam je referent za odnose s javnošću Vodovoda Dubrovnik Tihomir Matić i dodao kako, uz “PGP“ kao glavnog izvođača, radove u Sustjepanu trenutačno izvode i njihovi izabrani kooperanti.

Zanimalo nas je i kakva je daljnja planirana dinamika radova te što slijedi kad radovi na iskopu i postavljanju cijevi stignu do raskrižja u Sustjepanu, s obzirom na to da se radi o glavnom cestovnom ulazu u Grad iz tog smjera. 

“Predviđeno je radove izvesti do samog raskrižja u Sustjepanu, a potom, prema dostavljenom planu, izvođač namjerava prvo krenuti s radovima na dionici od ispod stope Mosta dr. Franja Tuđmana do kružnog toka kod Solske baze, za što je trenutačno u postupku odobrenje Prometnog elaborata prema kojem izvođač tijekom radova planira prometovanje tom dionicom urediti na način da se ono odvija kroz lučko područje. Dakle, sav promet bi dolaskom do stope mosta potom išao kroz luku do kružnog toka i obrnuto. Tek po završetku tog dijela radova kojima je predviđeno trajanje otprilike 3 mjeseca, izvođač bi pristupio radovima od raskrižja u Sustjepanu do stope mosta. Time bi se završili radovi na ovom dijelu tendera 2.3. Dinamika svih ovih radova će se odvijati u dogovoru između izvođača i Grada Dubrovnika te gradskog Upravnog odjela za promet, sukladno prometnom elaboratu“, ističe se u odgovoru “Vodovoda Dubrovnik“ i zaključno naglašava kako bi se na taj način trebalo na najmanju moguću mjeru svesti poteškoće s odvijanjem prometa na ovom području, što je i bio razlog za zaustavljanje radova kod raskrižja u Sustjepanu ranije ove godine.

Valja vidjeti kako će se novi sustav prometa na prilazu Gružu odraziti na prometne gužve, i posebno, hoće li se temeljem dosadašnjih iskustava s tvrtkom “PGP“ sve doista i odraditi u planirana tri mjeseca kako bi se izbjegao početak iduće turističke predsezone.

Popularni Članci