Stanovnici Svetog Jakova požalili se na gubitak signala, evo što kažu iz Hrvatskog Telekoma
Stanovnica s područja Svetog Jakova javila nam se s problemom
Kako je napisala, u tom dijelu grada nema signala Hrvatskog Telekoma još od 10. travnja, kako mobilnog signala, tako ni interneta.
"Do danas nismo dobili nikakve službene informacije o uzroku niti o tome kada će problem biti otklonjen", napisala je 24. svibnja, kad smo uputili upit Hrvatskom Telekomu.
Odgovor je stigao danas:
"Zahvaljujemo na Vašem upitu te Vas obavještavamo kako na navedenom području nemamo zabilježene veće poteškoće u mobilnoj ili fiksnoj mreži. Jedini evidentirani kvar je onaj nastao zbog radova na izgradnji kanalizacije zbog čega je došlo do prekida telekomunikacijskog kabela te je četvero korisnika obuhvaćeno smetnjom. Naše tehničke ekipe će najkasnije do sutra izvršiti sanaciju čime će ponovo biti omogućeno nesmetano korištenje usluga. Korisnicima se iskreno ispričavamo radi nastalih poteškoća i neugodnosti, a mjesečna naknada bit će umanjena sukladno trajanju smetnje", napisali su.