/* */

Bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice: Hrvatska turistička zajednica ima novu kampanju putem društvenih mreža

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: HTZ

Povodom početka vrhunca turističke godine, ali i za mnoge, početka ljetnih godišnjih odmora, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom Find your „Pomalo“. 

Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice, a provodi se isključivo putem društvenih mreža; odnosno putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea.

Tako su kreirani video spotovi koji korisnicima približavaju osjećaj uživanja u trenutku, usporavanja tempa i otkrivanja ljepote života. Drugim riječima, želja je prikazati „pomalo“ način života koji svatko treba proživjeti i osjetiti, barem povremeno.

„Sve češće na tržištu uočavamo povećanu potražnju za lokalnim običajima i mirnim načinom života, autentičnim doživljajima, a sve je popularniji i trend sporih putovanja. Gosti žele upoznati i doživjeti kulturu destinacije u kojoj borave, povezati se s nerazvikanim mjestima te utišati vlastite misli. Zato kroz ovu kampanju turiste pozivamo da dođu, uživaju i istinski se prepuste odmoru. Vjerujemo da će mnogi u našoj zemlji naći svoju verziju „Pomalo“ te se kućama vratiti svježi, odmorni i puni dojmova, što u konačnici i jest smisao kvalitetnog putovanja i odmaka od svakodnevnih rutina“, izjavio je Kristjan Staničić, pozivajući sve da se putem društvenih mreža priključe kampanji i podijele svoje #findyourpomalo trenutke.

Kampanjom su obuhvaćena sva najvažnija emitivna tržišta za hrvatski turizam, a bit će aktivna do kraja kolovoza 2025. godine. Glavni video spot kampanje moguće je pogledati na poveznici, kao i na službenom YouTube profilu Hrvatske turističke zajednice. 

Popularni Članci