Prijavite se na radionicu 'Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a'

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Ako ste poduzetnik u sustavu PDV-a, predstojeće uvođenje fiskalizacije 2.0 donijet će vam niz novih obveza i procesa koje je važno unaprijed razumjeti i pravodobno primijeniti.

 Kako bismo olakšali pripremu i osigurali da sve promjene dočekate spremni, organiziramo praktičnu radionicu na kojoj ćete na jednostavan i jasan način dobiti sve ključne i ažurirane informacije – prilagođene vašem poslovanju.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena svim poduzetnicima koji se pitaju:

  • Što me točno očekuje i kako se pripremiti?

  • Jesu li informacije na internetu pouzdane ili kontradiktorne?

  • Što i u kojim rokovima moram pripremiti?

  • Koliko će me sve to koštati i odnosi li se obveza uopće na moje poslovanje?

Ako želite izravne, stručne i jasne odgovore na ova pitanja, pozivamo vas na predavanje „Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a“, koje će se održati u okviru Startup akademije, u utorka, 9. prosinca 2025. godine, u prostorijama DURA-e, Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 10:00 sati.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • Precizno objašnjenje zakonskih novosti i rokova za poduzetnike u sustavu PDV-a

  • Tumačenje situacija iz prakse – kako će izmjene utjecati upravo na vaš model poslovanja

  • Jasne smjernice za tehničku i organizacijsku pripremu

  • Detaljan pregled fiskalizacije u SPI sustavu – procesi, implementacija i upute

  • Odgovore na vaša pitanja i razjašnjenje najčešćih nedoumica iz prakse

Sadržaj predavanja:

  1. Regulatorni okvir – Zakon o fiskalizaciji 2025. - Pregled ključnih zakonskih izmjena, novih obveza i njihovog utjecaja na poduzetnike u sustavu PDV-a.

  2. Fiskalizacija 1.0 (B2C)

  • Definicija obveznika i tehnički preduvjeti za primjenu

  • Propisani elementi računa u sustavu fiskalizacije 1.0

  1. Fiskalizacija 2.0 i elektronički računi (B2B i B2G)

  • Obuhvat obveznika i uvjeti ulaska u sustav

  • Standardi i elementi računa prema modelu fiskalizacije 2.0

  • Procesni tijek: kreiranje dokumenta, razmjena, fiskalizacija i izvještavanje

  1. Rokovi implementacije i potrebne prilagodbe poslovanja - Obveze po fazama, preduvjeti za pravovremenu usklađenost i procjena potrebnih tehničkih i organizacijskih prilagodbi.

  2. Klasifikacija proizvoda i usluga - Metodologija dodjele šifri po djelatnostima i njihova primjena u sustavu fiskalizacije.

  3. Novi sustav e-Izvještavanja

  • Evidentiranje i slanje podataka o naplati elektroničkih računa

  • Postupanje s neposlanim i odbijenim računima

  • Pravila automatske i ručne obrade podataka

  1. Priprema za fiskalizaciju eRačuna

  • Uloga i obveze posrednika u razmjeni podataka

  • Sigurnosni aspekti i funkcija certifikata

  • Tehnički zahtjevi i prilagodbe softverskih rješenja

  • Obveze korisnika i preporučeni koraci za uspješnu implementaciju

PREDAVAČICA

Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnih softvera za srednje i velike poduzetnike, osobito u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva. Specijalizirana je za razvoj i implementaciju programskih rješenja iz područja računovodstva, financija i poslovne analitike.

Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u upravljanju tvrtkama u poteškoćama i organizacijskim reorganizacijama.

Godine 2016., sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO, koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u području računovodstva, financija i poreza, te podršku pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti i odabiru odnosno implementaciji IT rješenja.

U gotovo tridesetogodišnjoj karijeri djelovala je i kao predavačica na visokoškolskim ustanovama, uključujući RIT Croatia u Dubrovniku te poslijediplomski studij softverskog inženjerstva na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 4. prosinca u 8:00 sati putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

Popularni Članci