Prijavite se na radionicu 'Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a'
Ako ste poduzetnik u sustavu PDV-a, predstojeće uvođenje fiskalizacije 2.0 donijet će vam niz novih obveza i procesa koje je važno unaprijed razumjeti i pravodobno primijeniti.
Kako bismo olakšali pripremu i osigurali da sve promjene dočekate spremni, organiziramo praktičnu radionicu na kojoj ćete na jednostavan i jasan način dobiti sve ključne i ažurirane informacije – prilagođene vašem poslovanju.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica je namijenjena svim poduzetnicima koji se pitaju:
-
Što me točno očekuje i kako se pripremiti?
-
Jesu li informacije na internetu pouzdane ili kontradiktorne?
-
Što i u kojim rokovima moram pripremiti?
-
Koliko će me sve to koštati i odnosi li se obveza uopće na moje poslovanje?
Ako želite izravne, stručne i jasne odgovore na ova pitanja, pozivamo vas na predavanje „Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a“, koje će se održati u okviru Startup akademije, u utorka, 9. prosinca 2025. godine, u prostorijama DURA-e, Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 10:00 sati.
Što ćete dobiti sudjelovanjem?
-
Precizno objašnjenje zakonskih novosti i rokova za poduzetnike u sustavu PDV-a
-
Tumačenje situacija iz prakse – kako će izmjene utjecati upravo na vaš model poslovanja
-
Jasne smjernice za tehničku i organizacijsku pripremu
-
Detaljan pregled fiskalizacije u SPI sustavu – procesi, implementacija i upute
-
Odgovore na vaša pitanja i razjašnjenje najčešćih nedoumica iz prakse
Sadržaj predavanja:
-
Regulatorni okvir – Zakon o fiskalizaciji 2025. - Pregled ključnih zakonskih izmjena, novih obveza i njihovog utjecaja na poduzetnike u sustavu PDV-a.
-
Fiskalizacija 1.0 (B2C)
-
Definicija obveznika i tehnički preduvjeti za primjenu
-
Propisani elementi računa u sustavu fiskalizacije 1.0
-
Fiskalizacija 2.0 i elektronički računi (B2B i B2G)
-
Obuhvat obveznika i uvjeti ulaska u sustav
-
Standardi i elementi računa prema modelu fiskalizacije 2.0
-
Procesni tijek: kreiranje dokumenta, razmjena, fiskalizacija i izvještavanje
-
Rokovi implementacije i potrebne prilagodbe poslovanja - Obveze po fazama, preduvjeti za pravovremenu usklađenost i procjena potrebnih tehničkih i organizacijskih prilagodbi.
-
Klasifikacija proizvoda i usluga - Metodologija dodjele šifri po djelatnostima i njihova primjena u sustavu fiskalizacije.
-
Novi sustav e-Izvještavanja
-
Evidentiranje i slanje podataka o naplati elektroničkih računa
-
Postupanje s neposlanim i odbijenim računima
-
Pravila automatske i ručne obrade podataka
-
Priprema za fiskalizaciju eRačuna
-
Uloga i obveze posrednika u razmjeni podataka
-
Sigurnosni aspekti i funkcija certifikata
-
Tehnički zahtjevi i prilagodbe softverskih rješenja
-
Obveze korisnika i preporučeni koraci za uspješnu implementaciju
PREDAVAČICA
Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnih softvera za srednje i velike poduzetnike, osobito u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva. Specijalizirana je za razvoj i implementaciju programskih rješenja iz područja računovodstva, financija i poslovne analitike.
Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u upravljanju tvrtkama u poteškoćama i organizacijskim reorganizacijama.
Godine 2016., sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO, koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u području računovodstva, financija i poreza, te podršku pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti i odabiru odnosno implementaciji IT rješenja.
U gotovo tridesetogodišnjoj karijeri djelovala je i kao predavačica na visokoškolskim ustanovama, uključujući RIT Croatia u Dubrovniku te poslijediplomski studij softverskog inženjerstva na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 4. prosinca u 8:00 sati putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.